کاربرد دیزل ژنراتور کامینز در کجاست؟

 در این مقاله به بررسی دیزل ژنراتور کامینز، کارکرد آن و مشخصات فنی آن می پردازیم لطفا تا انتهای مقاله ما را همراهی کنید؛

دیزل ژنراتور کامینز چیست؟

در قدم اول لازم است که به توضیح کلمه دیزل ژنراتور بپردازیم.  ژنراتور نوعی مولد برق است که انرژی مکانیکی را به انرژی الکتریکی تبدیل کرده و تولید برق می کند. تاریخچه ی این دستگاه مربوط به زمانی است که انرژی برق از تبدیل یک انرژی به الکتریسیته ساخته شد که این فرآیند توسط دانشمندی به نام مایکل فارادی شناخته شد.

 ژنراتور ها از قطعات مختلفی ساخته شده اند که این قطعات با همکاری هم انرژی مکانیکی حاصل از سوخت دستگاه را به انرژی الکتریسیته تبدیل می کند و در شرایط نبود برق آن را در اختیار شما قرار می دهد. بنابراین در زمان نبود برق یا قطع شدن موقتی آن می توان از این دستگاه جهت تولید برق استفاده نمود. امروزه بسیاری از مشاغل نیز به دلیل در دسترس نبودن برق یا جهت استفاده از برق اضطراری از این دستگاه استفاده می کنند از جمله مشاغلی که در هنگام کار حتما باید ژنراتور به همراه داشته باشند می توان به صنعت معدن اشاره نمود. یکی از برند های پر فروش این دستگاه برند کامینز است. که در ادامه به مشخصات فنی این دستگاه اشاره خواهیم کرد.

مشخصات فنی دیزل ژنراتور کامینز

شعبه مرکزی شرکت کامینز در مرکز کلمبوس ایندیانا واقع است که فروش آن امروزه در بیش از ۱۹۰ کشور دنیا از جمله ایران انجام می شود.  دیزل ژنراتور کامینز دارای گواهینامه ایزو ۹۰۰۱ بوده و در دسته کم صدا ترین ژنراتور های موجود در بازار قرار دارد. این دستگاه در برابر بار های بیش تر از ۱۸۰MPH مقاومت داشته و دو جداره بودن این دستگاه موجب مقاومت و استحکام بالای آن می شود. این دستگاه دارای سیستم خنک کاری بسیار قوی بوده که برای خنک کاری قطعات آن از فن های پر قدرت دمنده استفاده می شود تا قطعات دستگاه در مناسب ترین دمای ممکن کار خود را انجام دهند. مدل کامینز دارای درب های لولایی می باشد که این موجب می شود در هنگامی که دستگاه نیاز به دست کاری و تعمیر پیدا کند دسترسی به قطعات آن آسان باشد. دیزل ژنراتور های کامینز دارای بالا ترین سطح استاندارد جهانی بوده و کیفیت بسیار بالایی داند که این عامل موجب می شود تا از این ژنراتور ها در زمینه های مختلف صنایع معدن، هوایی، دریایی، زمینی، ریلی و… استفاده شود.  توان موتور ژنراتور کامینز بسیار بالا بوده و از ۳۵ تا ۲۷۵۰ وات با استفاده از نیروی مکانیکی حاصل از سوخت اقدام به تولید انرژی الکتریسیته می کند.

کاربرد دیزل ژنراتور کامینز

 دیزل ژنراتور کامینز یکی از بهترین انواع ژنراتور های تولیدی می باشد که همان طوری که گفته شد موتور بسیار قوی داشته و ظرفیت بالایی در تولید برق دارد. دیزل ژنراتور کامینز در مراکز صنعتی و ارگان های حساس مورد استفاده قرار می گیرد. در برخی از این مراکز قطع برق موجب زیان مالی و گاهی جانی می گردد. از جمله این مراکز می توان به بیمارستان ها، فرودگاه ها، برخی از کارخانه ها و… اشاره کرد. هم چنین در برخی از مراکز علاوه بر نیروی برق نیاز به فضای ساکت دارند که سر و صدای ناشی از روشن شدن ژنراتور ها ممکن است برای این مشاغل ایجاد مزاحمت کند. در این مورد بهترین انتخاب دیزل ژنراتور کامینز است. این ژنراتور ها یا سایلنت و بدون صدا هستند یا صدای بسیار کمی نسبت به سایر ژنراتور ها تولید می کنند.

تعمیر انواع ژنراتور

یکی دیگر از کاربرد ها و مزایای استفاده از دیزل ژنراتور کامینز می توان به این مورد اشاره کرد که حمل و نقل و جا به جایی آن آسان است. بنابراین برای جا به جایی آن نیاز به تریلی و امثال آن نبوده و به راحتی به دور دست ترین مناطقی که برق ندارند منتقل می شود.

قیمت خرید دیزل ژنراتور کامینز چگونه است؟

دیزل ژنراتور کامینز دارای مدل های مختلفی است که هر کدام از این مدل ها ویژگی های منحصر به فردی دارند. توان موتور و در نتیجه ظرفیت تولید برق در این مدل ها با هم متفاوت است. تمامی مدل های دیزل ژنراتور کامینز با کیفیت ساخته شده اند و دارای بالا ترین سطح استاندارد جهانی هستند اما قیمت این مدل ها با هم تفاوت دارد. از دیگر عوامل موثر در قیمت دیزل ژنراتور کامینز می توان به شرکت و نمایندگی فروش آن اشاره کرد چرا که گاهی قیمت های فروش در شرکت های مختلف با هم متفاوت است بنابراین در هنگام خرید به این نکته دقت کنید که این دستگاه را از شرکت معتبری تهیه نمایید. در ادامه معتبر ترین مرکز خرید دیزل ژنراتور کامینز را به شما عزیزان معرفی خواهیم کرد.

دیزل ژنراتور کامینز را از کجا بخریم؟

همان طوری که گفته شد مرکز عرضه کننده این دستگاه تاثیر بسزایی روی قیمت آن خواهد داشت. در این مقاله ما بهترین و معتبر ترین شرکت عرضه کننده دیزل ژنراتور کامینز را به شما معرفی می کنیم. شرکت توانگستر این افتخار را دارد که نمایندگی فروش دیزل ژنراتور کامینز را در کشور ایران با مناسب ترین قیمت در دست دارد. شرکت توانگستر با چندین دهه تجربه و فعالیت طولانی مدت توانسته است نام معتبری در میان انواع شرکت های عرضه کننده دستگاه های مولد برق نصیب خود کند. این شرکت عرضه کننده ژنراتور مدل کامینز با مناسب ترین قیمت می باشد و محصولات آن دارای خدمات پس از فروش می باشند که افراد در صورت نارضایتی قادر به تعویض یا مرجوع کالا می باشند. جهت خرید و ثبت سفارش دیزل ژنراتور کامینز می توانید وارد وب سایت این مجموعه شده و پس از انتخاب مدل، مشخصات فنی آن را مطالعه کنید و سپس اقدام به خرید و ثبت سفارش نمایید. مشاورین ما در این مجموعه شما را راهنمایی خواهند کرد.

اجاره نامه دیزل ژنراتور

به اشتراک بگذارید

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on pinterest
Pinterest
Share on linkedin
LinkedIn

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب توانگستر