ژنراتور برق ماینر یا ژنراتور برای ماینینگ ارز دیجیتال

قبل از اینکه در مورد ماینر یا ماینینگ ارز دیجیتال و ژنراتور های آن صحبت کنیم بهتر است مروری بر تعریف ژنراتور داشته باشیم و در انتهای مطلب به دسته بندی دیزل ژنراتور ها بپردازیم.
دیزل ژنراتور ها مولد هایی هستند ک برق کافی را برای صنایع و کارخانجات و خانه ها را تامین می کنند.

ماینیننگ ارز دیجیتال
ماینر چیست؟

توسط شرکت هایی مثل بیت من که پیشتاز صنعت استخراج بیت کوین که همان ارز دیجیتالی است، دستگاهی به نام ماینر تولید شده است. هر روزه برای بهبود و استخراج بیشتر ماینر ها در مدل های جدید تری در بازار عرضه می شوند.
اوایل دستگاه ماینر برای CPU های معمولی استفاده شده است. بعدها مشخص شد با بالا رفتن گرافیک قدرت استخراج نیز افزایش پیدا می کند. به همین خاطر دستگاه هایی که در بازار عرضه می شد، مقدار برق مصرفی در آن ها بسیار زیاد تر شد و این کار باعث شد از حالت مقرون به صرفه بودن در آید. فعالان و سرمایه گذاران در صنعت تولید ارز دیجیتال مجبور بودند که هزینه جداگانه ای برای تامین مولد برق بپردازند که علاوه بر مقرون به صرفه بودن باید آسان شدن استفاده و دسترسی به سوخت نیز مد نظر قرار بگیرد.
شاید در بحث تامین مولدهای برق اولین انتخاب گاهی ممکن است پنل های خورشیدی باشد که به ذهن مصرف کنندگان ختور کند.

بیشتر بدانید 

پنل خورشیدی برای تامین برق ماینر

در اروپا برای کم کردن هزینه های برق از پنل های خورشیدی بهره می برند. در پنل های خورشیدی تقریبا هر پنل حدود ۱۹۵۶×۹۲ می تواند توانی حدود ۳۰۰ وات برق تولید کند که دارای قیمتی حدود ۲.۵ میلیون تومان است که برای ماینر با مصرف برق به صورت متوسط ۱.۵ کیلووات، باید تقریبا ۵ یا ۶ صفحه پنل خورشیدی خرید که خب این مسئله صرفه اقتصادی و مقرون به صرفه بودن را زیر سوال می برد. و همچنین در پنل خورشیدی نبود برق در شب ها را برای دستگاه های ماینر تجربه کنید. اینجاست که اجاره دیزل ژنراتور و خرید دیزل ژنراتور سایلنت برای تامین برق ماینر ها پر رنگ تر می شود و قیمت مقرون به صرفه تری در مقابل پنل های خورشیدی دارد.

به شرکت مهندسی توان گستر برای اجاره دیزل ژنراتور و یا خرید دیزل ژنراتور سایلنت برای رونق کسب و کار خود و تامین برق نیازی ماینر مراجعه کنید. شرکت مهندسی توان گستر دارای کادری مجرب و سابقه درخشان در زمینه عرضه دیزل ژنراتورها است.

 

 

ژنراتور برق دستگاه ماینر

با پیشرفت چشمگیری که دستگاه های ماینینگ داشته اند و همچنین افزایش مقدار برق مصرفی دستگاه های ماینینگ، دیگر قیمت برق شهری از لحاظ اقتصادی و سود دهی مناسب این کار نیست. همچنین این دستگاه ها مجوز استفاده از برق شهری را ندارند. برای اینکه نیروی برق جوابگوی این دستگاه باشد باید دیزل ژنراتور ها را تهیه کرد.
توان گستر در رابطه با این معقوله مفتخر است که شما همراهان عزیز را در این راستا یاری دهد و اجاره دیزل ژنراتورها و خرید دیزل ژنراتور های سایلنت را برای شما با بهترین کیفیت و معقول ترین دستگاه های مولد برق برای ماینرها و رونق کسب کار شما، آسان کند.

ژنراتور برق دستگاه ماینر

بهترین ژنراتورها برای ماینر

در انتخاب و اجاره دیزل ژنراتور ها باید به نکاتی توجه داشته باشید که با هم به آن ها می پردازیم:

۱: باید توجه داشته باشید که بهترین و در دسترس ترین سوخت برای شما گازوئیل است یا گاز؟
۲: دمای محیطی برای نگهداری و بکارگیری دیزل ژنراتور چقدر است؟
۳: از آنجایی که دستگاه ماینر به صورت مداوم و ۲۴ ساعته کار می کند باید مرغوب ترین دستگاه مولد برق را به کار برد تا در گذر زمان دچار خرابی و استهلاک شدید نشود.

 

تامین برق ماینر توسط موتور برق

برای تامین برق مورد نیاز ماینر ها می توانید از موتور برق استفاده کنید. سیستم خنک کننده موتور برق به صورت هوا خنک می باشد، برای این کار به دو موتور برق احتیاج دارید تا به شکل پارت تایم از آنها بهره ببرید. برای مثال ۵ یا ۶ ساعت موتور برق اول کار کند و در مرحله بعدی موتور برق دوم شروع به کار کند در این حالت موتور برق اول باید در حالت استراحت و خاموش باشد.

 

دسته بندی دیزل ژنراتورها

برای اجاره دیزل ژنراتور بهتر است با انواع آن که بر حسب موتور دسته بندی می شوند آشنا شوید.
موتورها بر اساس میزان قدرت، تعداد استورک، نوع وظیفه، سرعت چرخش و سیستم خنک کننده و همچنین شیوه شروع کار دسته بندی می شوند که در ادامه به تشریح هر کدام جداگانه می پردازیم.

براساس میزان قدرت

هنگام اجاره دیزل ژنراتور برق سایلنت باید بدانید که میزان قدرت آن بر مبنای سه استاندارد بین المللی است‌.
SAE
DIN
JIN
که هر کدام در تربیت به آمریکای شمالی، اروپا و ژاپن هستند.
کمترین میزان قدرت موتورهای دیزلی ۲۰ کیلو وات و بیشترین ان ۱۰۰۰ کیلووات است.

براساس تعداد استوک ها
برای اجاره دیزل ژنراتور بهتر است بدانید موتورهای دو زمانه و چهارزمانه معروفترین انواع موتورهای دیزلی هستند‌. موتورهای موجود در بازار که پنج زمانه و ۶ زمانه هستند کاربرد کمتری دارند.

شرکت مهندسی توان گستر بهترین دیزل های ژنراتور را با بالاترین کیفیت موتور در اختیار شما به صورت فروش و یا اجاره می گذارد.

براساس نوع وظیفه
در این تقسیم بندی قدرت و زمان بارگیری موتور در مدت زمان معین مدنظر است که شامل حالت آماده به کار اضطراری، حالت آماده به کار دائمی، حالت آماده به کار نامحدود و حالت آماده به کار محدود می شود.

بر اساس سرعت چرخش
هنگام اجاره دیزل ژنراتور دقت داشته باشید که موتورهای دیزلی با سرعت کم، متوسط و زیاد به چرخش در می آیند.

براساس شیوه شروع کار
شروع کار شامل استارت دستی، اتوماتیک با ایست طولانی، استارت اتوماتیک بدون ایست و استارت اتوماتیک با وقفه کوتاه می شود.

براساس سیستم خنک کننده
سیستم خنک کننده شامل خنک کننده های گازی و آبی است.

ژنراتور ماینر

به طور کلی دیزل ژنراتور به صرفه و اقتصادی است و همچنین شما میتوانید برای اجاره دیزل ژنراتور سایلنت به توان گستر مراجعه کنید که دارای کیفیت بالا و نشانه استاندارد هستند.

به اشتراک بگذارید

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on pinterest
Pinterest
Share on linkedin
LinkedIn

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب توانگستر